Sz. Koledzy Pszczelarze, którzy zamawiali na jesieni 2024 r. sprzęt
Przypominamy że gwarancją uzyskania refundacji za zakupiony sprzęt pszczelarski jest wysłanie do WZP w Rzeszowie:
- kopii faktury,
- potwierdzenia przelewu bankowego
- oraz kopii decyzji RHD/Sprzedaży bezpośredniej bądź faktury RR.
Ważne, aby w tytule przelewu był zawarty numer opłaconej faktury oraz żeby przelew został wykonany z konta osoby składającej wniosek. W innym przypadku będzie potrzebne oświadczenie właściciela konta.
W przypadku faktur RR ważne aby faktury te nie były zbyt stare. Jeśli ktoś nie ma takiej faktury i potrzebuje proszę o informację.
Dokumenty są wymagane przez ARiMR w celu przyznania refundacji.
Dokumenty należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2025 r. do WZP w Rzeszowie.
W przypadku składania ich w Lubaczowie (ul. Jasna 1, piętro 2, pok. 35) termin jest do 20 maja 2025r.
W razie pytań/wątpliwości proszę o kontakt pod nr 600.445.761.